Badania wspierające działania Customer Experience

Waldemar Kupiec
Dzień:17.10.2023
Godzina:9:00 - 16:00
Miejsce:Warszawa
Prowadzący:Waldemar Kupiec

Opis warsztatów:

Uczestnicy po zakończeniu warsztatów będą potrafili samodzielnie przełożyć cele biznesowe na cele badawcze; wybrać metodologię badania w zależności od celów biznesowych i badawczych; zaprojektować wielkość i sposób doboru próby badawczej w badaniach jakościowych i ilościowych; przygotować kwestionariusz wywiadu, ankietę i scenariusz wywiadów pogłębionych (IDI) lub wywiadów grupowych (FGI), a także krytycznie ocenić raport badawczy - podstawowe dane, wskaźniki i rekomendacje.

Podczas warsztatów omówione będą między innymi:

  • Podstawowe metodologie badań, które wspierają zarządzanie CX w organizacji, czym się różnią cele biznesowe od celów badawczych, rodzaje prób badawczych (wielkość próby, błąd badawczy, poziom ufności itp.), budowa i struktura narzędzi badawczych, a także to, jak wygląda raport badawczy (krytyczne spojrzenie na wyniki oraz wnioski i rekomendacje).
  • Warsztaty będą prowadzone w formie krótkich wykładów wprowadzających do każdego bloku (ok. 15 min), a następnie odbęda się grupowe warsztaty praktyczne (ok. 60 min.).

Prowadzący:

Waldemar Kupiec - CX Team Manager w Ministerstwie Finansów. Badacz rynku i opinii od ponad 20 lat. Ludziolub i pasjonat pszczół. Z zamiłowania ornitolog, entomolog i dendrolog. Nie lubi jak o ludziach mówi się bezosobowo, dlatego z trudem przychodzi mu akceptacja takich związków frazeologicznych jak Human Resources czy też nawet spolszczona wersja Zasoby Ludzkie. Niepoprawny ideolog - wierzy, że CX może zmieniać świat na lepsze. Pierwszy raz z zarządzaniem doświadczeniami klientów miał kontakt pod koniec lat dziewięćdziesiątych poprzedniego stulecia w międzynarodowej agencji badawczej Synovate. Jako Client Service Manager w Europie Środkowej był odpowiedzialny w agencji za współpracę w Walker Information – światowego lidera w zakresie Experience Management (XM).

Do rozpoczęcia warsztatów zostało:

  • 00
    DNI
  • 00
    GODZIN
  • 00
    MINUT
  • 00
    SEKUND
2709.2023

EX krok po kroku, czyli jak wdrożyć w firmie program Employee Experience

Pracujesz w obszarze HR lub innym, powiązanym z potrzebami pracowników? Chcesz wprowadzić w swojej firmie działania związane z Employee Experience, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Prowadzisz już w swojej firmie takie tematy, ale napotykasz trudności lub nie wiesz jak rozwijać ten obszar, aby stał się kluczowy w Twojej organizacji? Szukasz inspiracji w temacie Employee Experience i chcesz pogadać z praktykiem, który zna blaski i cienie pracy w tym obszarze? Zapraszamy na warsztaty z Joanną!

Dowiedz się więcej
0410.2023

ROI z CX, czyli jak ustalić: czy, kiedy i ile naprawdę zainwestować w budowanie doświadczeń klienta

Jeżeli chcesz wyjść poza tradycyjne myślenie typu „jak przekonać zarząd. decydentów, żeby koniecznie zainwestowali właśnie w tą inicjatywę CX” – ten warsztat może być dla Ciebie. Tak, omówimy tematykę związaną z kluczowymi miarami wskaźników skuteczności w obszarze Customer Experience (CX). Będzie można się dowiedzieć, jak prognozować i jak mierzyć wpływ działań związanych z CX na wyniki biznesowe i jakie narzędzia stosować w celu osiągnięcia sukcesu.

Dowiedz się więcej
1710.2023

Badania wspierające działania Customer Experience

Uczestnicy po zakończeniu szkolenia będą potrafili samodzielnie przełożyć cele biznesowe na cele badawcze; wybrać metodologię badania w zależności od celów biznesowych i badawczych; zaprojektować wielkość i sposób doboru próby badawczej w badaniach jakościowych i ilościowych; przygotować kwestionariusz wywiadu, ankietę i scenariusz wywiadów pogłębionych (IDI) lub wywiadów grupowych (FGI), a także krytycznie ocenić raport badawczy - podstawowe dane, wskaźniki i rekomendacje.

Dowiedz się więcej