Czym zajmuje się School of Experience?

School of Experience to miejsce dla wszystkich, którzy pragną poszerzać swoją wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania doświadczeniem klienta oraz pracownika. Naszą misją jest dostarczenie praktycznych narzędzi i wskazówek, które pozwolą uczestnikom warsztatów na osiągnięcie sukcesu w swojej pracy.

Warsztaty School of Experience skierowane są do Customer Experience Managerów oraz Employee Experience Managerów, chcących pogłębić swoją wiedzę z zakresu zarządzania doświadczeniem klienta i pracownika. W trakcie warsztatów uczestnicy poznają najnowsze trendy i najlepsze praktyki w branży, zdobywają praktyczne umiejętności, a także wymieniają się doświadczeniami z innymi uczestnikami warsztatów.

Obecnie oferujemy warsztaty stacjonarne w Warszawie. Jednakże, wiemy, że w dzisiejszych czasach coraz większą rolę odgrywa e-learning, dlatego też wkrótce wprowadzimy również kursy online. Dzięki temu będziemy w stanie dotrzeć do jeszcze większej liczby osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

School of Experience to przede wszystkim miejsce, w którym można poznać ludzi, którzy mają podobne cele i pasje. To także okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, wymiany doświadczeń oraz współpracy. Zapraszamy do School of Experience i zapewniamy, że każdy, kto weźmie udział w naszych warsztatach, zyska nowe umiejętności i wiedzę, które pozwolą osiągnąć jeszcze większy sukces w pracy.

2709.2023

EX krok po kroku, czyli jak wdrożyć w firmie program Employee Experience

Pracujesz w obszarze HR lub innym, powiązanym z potrzebami pracowników? Chcesz wprowadzić w swojej firmie działania związane z Employee Experience, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Prowadzisz już w swojej firmie takie tematy, ale napotykasz trudności lub nie wiesz jak rozwijać ten obszar, aby stał się kluczowy w Twojej organizacji? Szukasz inspiracji w temacie Employee Experience i chcesz pogadać z praktykiem, który zna blaski i cienie pracy w tym obszarze? Zapraszamy na warsztaty z Joanną!

Dowiedz się więcej
0410.2023

ROI z CX, czyli jak ustalić: czy, kiedy i ile naprawdę zainwestować w budowanie doświadczeń klienta

Jeżeli chcesz wyjść poza tradycyjne myślenie typu „jak przekonać zarząd. decydentów, żeby koniecznie zainwestowali właśnie w tą inicjatywę CX” – ten warsztat może być dla Ciebie. Tak, omówimy tematykę związaną z kluczowymi miarami wskaźników skuteczności w obszarze Customer Experience (CX). Będzie można się dowiedzieć, jak prognozować i jak mierzyć wpływ działań związanych z CX na wyniki biznesowe i jakie narzędzia stosować w celu osiągnięcia sukcesu.

Dowiedz się więcej
1710.2023

Badania wspierające działania Customer Experience

Uczestnicy po zakończeniu szkolenia będą potrafili samodzielnie przełożyć cele biznesowe na cele badawcze; wybrać metodologię badania w zależności od celów biznesowych i badawczych; zaprojektować wielkość i sposób doboru próby badawczej w badaniach jakościowych i ilościowych; przygotować kwestionariusz wywiadu, ankietę i scenariusz wywiadów pogłębionych (IDI) lub wywiadów grupowych (FGI), a także krytycznie ocenić raport badawczy - podstawowe dane, wskaźniki i rekomendacje.

Dowiedz się więcej