Masz pytania? Napisz do nas

Chcesz wziąć udział w warsztatach, ale potrzebujesz faktury przelewowej? Chcesz zapisać na warsztaty większą ilość pracowników i również potrzebujesz faktury przelewowej? A może masz inne pytania? Napisz do nas maila: hello@schoolofexperience.pl, a my postaramy się odpowiedź tego samego dnia i oczywiście pomóc!

Zachęcamy również do skorzystania z poniższego formularza kontaktowego. Wystarczy wybrać temat, zostawić nam krótką wiadomość i… wysłać. Gwarantujemy, że odpowiemy szybko i postaramy się pomóc.

* Wypełnienie tych pól jest konieczne do wysłania formularza


2709.2023

EX krok po kroku, czyli jak wdrożyć w firmie program Employee Experience

Pracujesz w obszarze HR lub innym, powiązanym z potrzebami pracowników? Chcesz wprowadzić w swojej firmie działania związane z Employee Experience, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Prowadzisz już w swojej firmie takie tematy, ale napotykasz trudności lub nie wiesz jak rozwijać ten obszar, aby stał się kluczowy w Twojej organizacji? Szukasz inspiracji w temacie Employee Experience i chcesz pogadać z praktykiem, który zna blaski i cienie pracy w tym obszarze? Zapraszamy na warsztaty z Joanną!

Dowiedz się więcej
0410.2023

ROI z CX, czyli jak ustalić: czy, kiedy i ile naprawdę zainwestować w budowanie doświadczeń klienta

Jeżeli chcesz wyjść poza tradycyjne myślenie typu „jak przekonać zarząd. decydentów, żeby koniecznie zainwestowali właśnie w tą inicjatywę CX” – ten warsztat może być dla Ciebie. Tak, omówimy tematykę związaną z kluczowymi miarami wskaźników skuteczności w obszarze Customer Experience (CX). Będzie można się dowiedzieć, jak prognozować i jak mierzyć wpływ działań związanych z CX na wyniki biznesowe i jakie narzędzia stosować w celu osiągnięcia sukcesu.

Dowiedz się więcej
1710.2023

Badania wspierające działania Customer Experience

Uczestnicy po zakończeniu szkolenia będą potrafili samodzielnie przełożyć cele biznesowe na cele badawcze; wybrać metodologię badania w zależności od celów biznesowych i badawczych; zaprojektować wielkość i sposób doboru próby badawczej w badaniach jakościowych i ilościowych; przygotować kwestionariusz wywiadu, ankietę i scenariusz wywiadów pogłębionych (IDI) lub wywiadów grupowych (FGI), a także krytycznie ocenić raport badawczy - podstawowe dane, wskaźniki i rekomendacje.

Dowiedz się więcej